tiistaina, toukokuuta 16, 2006

Sairaus

Minä en ole pitkään aikaan kirjoittanut ja syy on se että olen ollut pitkään kipeänä mutta toivon että paranisin pian ja että pääsisin taas paremmin kirjoittamaan ja vaikka kirjoittaminen onkin rauhallista niin minä en silti jaksa oikein nousta sängystä ja minun olisi hyvä levätä. Minulla on paljon kuumetta ja minulla on pikkuisen nuhaakin ja välillä tulee ihan verta nenästä.(Siksi minulla on aina paperi mukana)
Minä en melkein koskaan ole kipeä mutta pikkusisko sairastaa melkein koko ajan korva tulehdusta ja muutakin.Minä olen aina ajatellut että minä haluan tulla sairaaksi koska pikkusisko saa joskus leluja kun se on kipeä.(ainakin kerran kun hän katkaisi leikkipuistossa solisluunsa mutta kerron siitä myöhemmin enemmän). Mutta nyt minä tiedän miten kurjaa se oikeasti on että on kipeä.t:siniorvokki

Ei kommentteja: