torstaina, maaliskuuta 16, 2006

Kuka kirjoittaa nämä jutut

Blogini jutut kirjoitan minä itse. Ehkä äiti vähän ensin liikaa neuvoi mutta sitten minä rupesin ihan kieltämään sen että äiti neuvoi. Mutta joskus äiti ehdottaa aiheen jos minä en itse keksi. Pippa aiheesta asti minä sanoin sen että äiti ei enää saa yhtään neuvoa että mitä minä kirjoitan. Taide kirjastakin minä itse kirjoitin kaiken äiti teki vaan linkin.Äiti kertoi minulle että jotkut ovat kirjoittaneet että minä en varmasti ole kirjoittanut näitä itse. Mutta sen takia minä olen hyvä kirjoittaja koska minä olen ehtinyt harjoitella.Tositarinapalsta oli minun keksimä ja keksin sen päiväunilla kun puhuimme blogistani eikä äiti neuvonut yhtään siinä. Minä vaan keksin että semmoinen olisi kiva.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"ihan itse"

:-))

Osasin minäkin viisivuotiaana jo lukea ja kirjoittaa, vaan jos tämän blogin teksti on kuusivuotiaan kirjoittamaa, niin kyseessä on maailman kahdeksas ihme! Ja minä en ainakaan ihmeisiin usko,
kaikella kunnioituksella
muoriska

Siniorvokki kirjoitti...

Hei minä olen itse kirjoittanut nämä mutta sinun ei tarvitse sitä uskoa jos et halua.Nyt olen jo ehtinyt täyttää seitsemän vuotta. Voi hyvin.