keskiviikkona, toukokuuta 10, 2006

Sandaali kauppamatkani

Minä olin äidin kanssa ja pikkusiskon kanssa ostoksilla. Me katsoimme sieltä sandaaleita minulle ja molemmille uutta kesähattua.Meillä oli välillä vähän tylsää ja minä koko ajan kyselin voidaanko me mennä ravintolaan ja kyselin voimmeko me mennä erääseen kauppaan jossa on lasten nurkka ja tietokone peli. Minusta oli silti kiva sovitella vaatteita. Kun menimme sandaali kauppaan niin minä näin semmoiset sandaalit jotka olivat vaalean punaiset ja niissä oli semmoinen pieni ruusuke kukka isovarpaan kohdalla mutta ne olivat liian pienet. Sitten äiti antoi minulle toisenlaiset sandaalit ja ne tuntuivat jalassakin hyviltä.sitten kokeilimme toisia sandaaleita mutta ne eivät olleet yhtä hyvät kuin edelliset ja sitten me otimme ne jotka tuntuivat jalassa hyviltä.Sandaalit jotka otimme olivat punaiset joissa oli valkoisia puuhelmiä ja valkoisella langalla tehtyjä ristejä.sitten me mentiin intialaiseen ravintolaan. Ja siellä me syötiin jotain kanaa ja riisiä ja salaattia ja juotiin jäävettä.Jos jääpalat eivät ehtineet sulaa ennen kuin olin juonut jääveden niin minä join ne jääpalatkin suuhuni.Yksi jääpala näytti ihan mukilta ja minä laitoinkin pillin sen keskelle ja imin leikisti siitä. Pikkusisko pudotteli kokoajan murusia pöydälle ja lattialle koska tuoli oli niin matalalla mutta äiti pyyhki kaikki muruset ettei muilla ruokailijoilla jotka tulivat siihen pöytään olisi ollut semmoinen olo että ei ole mukava istua tässä kun on niin sotkuista. Ihan lopuksi minä manguin jäätelöä äidiltä ja me ostettiinkin kotiin ja syötiin päivälevon jälkeen. Ostosreissu oli kiva!!!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Siniorvokki!
Blogisi on tosi hieno. Kirjoitat tosi hyvin, ja piirustuksesi ovat taitavia!
Hauskaa kesän odotusta - toivottavasti pääset pian käyttämään uusia sandaalejasi.

Anonyymi kirjoitti...

Heippa! En ole unohtanut vaihtopiirrustuksen tekoa, en vain ole saanut aikaiseksi.. olen vähän semmoinen tyyppi, että kaikki ottaa aikansa vaikka aikaa tekemiseen olisikin!

Kyllä minä vielä joku päivä sulle jotain saan lähetettyä :)

Siniorvokki kirjoitti...

Anteeksi etten ole aiemmin huomannut vastata. Ne sandaalit ovat minulla vieläkin käytössä ja kirjoitin jutun sandaalien ostosta sen takia että se oli minun mielestäni hauskaa ja ehkä jotkut tykkäävät kuulla sellaisistakin asioista.

Tiia! Toivottavasti sinäkin luet blogiani vieläkin. Sinä olet blogini vakiolukija ja minä pidän sinusta paljon.