tiistaina, huhtikuuta 18, 2006

Kuunsilta

Tietoa piirustuksesta
Nimi: Kuunsilta
Vuorokauden aika:
Tekijän nimi:Siniorvokki

Kun tein tätä piirrustusta niin ensin ajattelin että minä teen sillan jonka ali virtaa joki mutta sitten minä ajattelin että minä teen semmoisen sillan jonka alla on meri ja mereen kuvastuu kuunsilta. Kukat ovat punaisia mutta oikeasti ne ovat vaalean punaisia ja siksi ne ovat punaisia nyt koska on yö. Ruohokin on tummaa vaikka se oikeasti on vaaleanvihreää. vene jossa on keltaiset airot on sidottu pölkkyyn. Ja veneen omistajat ovat varmaan sisällä nukkumassa. Silta on tehty nuoresta puusta ja siinä ei ole yhtään oksan jälkeä.Ilta on vasta alkamassa mutta kuu on jo aika kirkas. Silja linella nukutaan mutta kapteeni ohjaa kyllä ja pitää kyllä myös vuoroja ettei yksi merimies joudu koko yötä yksin seilaamaan ruorin ääressä.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Siniorvokki! Olen ensimmäistä kertaa blogissasi ja täällä on todella hienoja piirustuksia. Olet hyvä piirtämään kuin myös kirjoittamaan :) Lisäsin blogisi suosikikseni blogilistalla, mukavaa oli lukea ajatuksiasi.

Anonyymi kirjoitti...

Hei, Siniorvokki! Sinulla on todella hieno blogi, luin kerralla kaikki kirjoituksesi - olivat niin mielenkiintoisia. Piirrät myös erittäin hyvin! Tykkäätkö myös maalata esimerkiksi vesiväreillä? Meillä on 8,5 kuukautta vanha Leevi-poika, jonka alaikenestä löytyi eilen ensimmäinen hammas. Toivottavasti Leevi löytäisi isona jonkun asian, jossa hän olisi yhtä hyvä kuin sinä olet kirjoittamisessa ja piirtämisessä! Mukavaa kevättä sinulle.

terveisin Heidi

Siniorvokki kirjoitti...

Hei Ilona. On kiva että sinä tykkäät minun blogistani ja sen jutuista ja piirustuksista. Minä olen itsekkin tyytyväinen joihinkin piirustuksista ja jotkut ovat minunkin mielestäni erityisen onnistuneita. Joitain piirustuksia joita olen piirtänyt tänne en enää edes itse muista sillä jotkut ovat todella vanhoja.

Heidi, kyllä minä tykkään mutta yleensä en pysty maalaamaan sillä meillä ei ole hirveästi maalaustarvikkeita kotona. Olen kuvataidekoulussa ja siellä me yleensä maalaamme ja askartelemme paljon. Kyllä teidänkin lapsenne varmasti oppii tekemään paljon asioita paremminkin kuin minä joskus.