sunnuntaina, huhtikuuta 02, 2006

Sinisen kanin uudet seikkailut

Sininen kani tietokoneella
Sininen kani tekee töitä tietokoneella ja se juo samalla teetä. Se ajattelee varmaan että jos minä teen nopeasti työt niin minä pääsen nopeasti tekemään kaikkea muuta kivempaa vaikka tänne on tultu vartavasten töitä tekemään. Mutta se tietää että silti sen pitää istua ja tehdä töitä että se homma jota on tultu tekemään tulee ainakin valmiiksi.

Sininen kani olut ravintolassa
Sininen kani on olut ravintolassa isin kanssa ja katsoo ikkunasta ulos. Se katsoo suurta crick kylää. Vaikka crick on oikeasti pieni niin sinisestä kanista se on suuri (koska se on itse pieni). Sininen kani miettii varmaan sitä että miten näin suuri paikka voi olla olemassa

Sininen kani (hepan) selässä
Sininen kani on päässyt ratsastamaan koiralla. Koira on paikallinen ja se pötkötti. Sinistä kania varmaan jännittää kun tietää että on lähellä joku eläin joka makaa lattialla koska on kyllä vähän epäilyttävää jos makaa jonkun koiran mahan päällä koska silloin jännittää että jos se liikkuu ja itse putoaa sen selästä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei Siniorvokki! silloin, kun minä olin pieni, niin minulla oli (lempi)leluna pieni vaaleanpunainen kani - se ei kyllä tosin koskaan päässyt ulkomaille! Hieno blogi ja hyviä tarinoita sinulla, minä ja lemmikkikoirani Armi luetaan niitä ilolla :) meille tulee sinun tarinoistasi hymy huulille!

Siniorvokki kirjoitti...

Hei Jenni,pikkusiskollanikin on vaalean punainen kani mutta en tiedä onko se samanlainen kuin sinun vanha lelusi. Se ei ole hänen lempilelunsa mutta hänellä on lempileluna eräs pehmomursu ainakin minun tietääkseni. Mursun nimi on koralli. Kiitos kun pidät minun tarinoistani.Meillä ei ole lemmikkiä koska äitini on allerginen kissoille ja ei uskalleta ottaa sitten muutakaan lemmikkiä.