keskiviikkona, maaliskuuta 29, 2006

Sininen kani matkalla englannissa

Minulla on unilelu jonka nimi on sininen kani. Se on minulle rakas. Kerran kun isi meni matkaan hän otti sen mukaan matkalle eikä edes sanonut minulle mitään. Sitten äiti näytti meille isin lähettämiä kuvia siitä mitä kani oli tehnyt englannissa. Äiti luuli että minä olisin surullinen kun en saisi moneen yöhön ottaa sitä sänkyyn mutta me vain nauroimme.

Sininen kani lentokentällä

Sininen kani oli aika hassun näköinen kun äiti näytti siitä kuvia. Sininen kani katsoo lentokonetta ja on varmaan vähän ihmeissään koska se ei ole melkein koskaan nähnyt niin läheltä lentokonetta kokonaan. Sininen kani ajattelee varmaan että se on oikein hieno lentokone ja että siellä on varmasti tosi paljon kiinnostavaa.

Sininen kani istuu lentokoneessa

Sininen kani istuu nyt tuolilla minusta se näyttää siltä kuin se haluaisi jotain ruokaa. Minusta sitä varmasti vähän jännittää. Ja eikä ihme koska se on ensimmäistä kertaa matkalla ilman minua. Minulla oli silti ikävä sitä kun se oli poissa.

Sininen kani katsoo lentokoneen ikkunasta

Sininen kani katselee aika innokkaan näköisenä lentokoneesta. Sininen kani ajattelee ehkä sitä että mitähän ihmisille on tapahtunut kun ne näyttää niin pieniltä ja oikeastaan ne ovat hävinneet kokonaan.

Kerron matkasta lisää sitten ensi kerralla.

Ei kommentteja: