perjantaina, maaliskuuta 10, 2006

Milloin on paha mieli ja milloin on oikein iloinen

Joskus kun minulla ei ole vaikka leikki kaveria niin minua saattaa ruveta itkettämään niin silloin auttaa jos halii äitiä (jos on kotona).Silloinkin tulee paha mieli jos pikku sisko tai joku muu lyö minua .Kerran kun minä olin päiväkodissa ulkona odottamassa että pääsee sisään niin Tuoppi löi minua harjalla ja minua rupesi itkettämään.Silloin kun minä sain kiilto kuvia niin minä olin niin iloinen että minun kurkkuuni ihan sattui. Ja kun minä menen mummolaan niin minä olen tosi iloinen. Silloin kun leikin kaverieni kanssa nin minä olen iloinen . Silloin kun halin unikavereitani niin silloinkin olen iloinen. Mutta luulen että ikinä en ole ollut niin onnellinen kuin silloin kun sain pikku siskon. Muistan että se oli ihanan näköinen ja hirveän pikkuinen. Ja varmaan kurjin päivä elämässäni oli se päivä jolloin pieni sininen kanini katosi eikä se tullut edes jouluksi tai uudeksi vuodeksi ja se on vieläkin kateissa.

Ei kommentteja: