maanantaina, helmikuuta 27, 2006

Kun olen aikuinen

Kun olen aikuinen niin aijon ryhtyä päiväkodin opettajaksi koska minulla on niin kivoja kavereita ja siitä minä voin päätellä että minusta olisi myös aikuisena kiva nähdä lapsia melkein joka päivä. Kun isona ryhdyn päiväkodin opettajaksi niin minä tulen semmoiseksi päiväkodin opettajaksi joka opettaa myös balettia ja kuvataidetta .

Tulevan päiväkotini toiminta
Kun isona ryhdyn päiväkodin opettajaksi niin ajattelin että
päiväkodissani olisi sellainen päivä lista että siinä olisi viikon toiminta. minun ajatus kuvani siitä tulevasta päivälistasta on tällainen:

PÄIVÄLISTA
MAANANTAI eskari ja askartelua .
TIISTAI eskarien askartelu ja käsityö .
KESKIVIIKKO oma lelun voi tuoda päiväkotiin
TORSTAI vapaata leikkiä
PERJANTAI vapaata leikkiä

Ei kommentteja: