perjantaina, helmikuuta 17, 2006

Pikkusisko sijaisena

(Tämän kirjoitti minun pikkusiskoni kukkakeiju siinä on aika paljon kirjoitus virheitä mutta se ei haittaa ja hän onkin vasta juuri 4v)

noni nyt minä kirjoitan ja aarvaa kuka sielä kirioitaa kukkakeiju sielä kirjoitaa siniorvokin siale jakun minä kirjoitan oleme koko perhe katsomassa kun minä kirjoitan paitsi isi ei nyt ole katsomasa kun minä kirjoitan
ja minä olen kukkakeiju höpönassu
me leikittiin lemikkejen kansa
minä asun punaisesa talossa toinen ovi on valkoinen ja toinen ovi on musta
heiheihei

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vau, hyvin se pikkusiskokin osaa. Anna sen jatkossakin välillä kirjoittaa muutama rivi, vaikka tämä sinun blogisi onkin.

Siniorvokki kirjoitti...

Minä voin antaa sen kyllä kirjoittaa kunhan se vain itse haluaa. Minustakin se kirjoittaa todella hyvin.