lauantaina, helmikuuta 04, 2006

Miksi pidän taiteesta (niin kuin maalaamisesta )

Minä pidän taiteesta siksi koska sitä voi tehdä kotonakin ja jopa ympäri vuoden ja ihan aikuisenakin. Minulle tulee aina piirtäessä (ja sen semmoisessa)ihan kevyt olo ja sitä paitsi minä muutenkin piirrän maalaan ja muovailen paljon kotonakin. Minä luulen että siksi minulle tulee aina taiteillessa kevyt olo koska minä pidän niin paljon taiteesta. minun mielestäni taidetta tarvitaan siihen että kaikki oppisivat taiteilioiksi ja että tauluja ja muita töitä voisi katsella.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Muovaileminen on mukavaa :) jos voisin, kertoisin tässä yksityiskohtaisesti kaikista elikoista ja systeemeistä, mitä itse tein pienenä..

Eeva kirjoitti...

Kunhan muistat säästää, kauniit työsi. Ehkä kirjoittaa taakse, mitä on ollut mielessä vaikkapa piirtäessä.
Menetkö syksyllä kouluun?

Siniorvokki kirjoitti...

Kiva kun kävitte katsomassa kirjoituksiani. minulla on hirveästi piirustuksia ja muita töitä säästössä. Syksyllä menen vasta eskariin.

Anonyymi kirjoitti...

Sinähän voisit näyttää niitä piirustuksiasi blogissa, jos teillä on kamera tai skanneri.